1. Введення нового бланка суворо звтност паспорта транспортного засобу, паспорта шас. Так документи снують в багатьох вропейських кранах. У них можна передбачити вс змни, що проводяться в автомобл, змни власникв, суми сплачених податкв при розмитненн та сплати транспортного збору.
Як держава може лквдувати схему
Однак особливо ефективна вона при ввезенн недорогих авто - повне мито 100 вро - або при ввезенн машин з великим об'мом цилндрв двигуна: митне оформлення проходить тльки кузов - 10% вд митно вартост, а за двигун мито не береться.
Схема агрегатного ввезення ефективна навть при мпорт дорогого автомобля, кузов якого митниця оцнить не менш нж 10 тис вро: мито 10% - 1 тис вро.
Псля цього мпортованим таким чином автомоблям, як вже будуть перепродан чесним добропорядним покупцям, одна дорога - на штраф-майданчик. Однак грош, отриман "тньовими структурами" внаслдок роботи за цю схемою, н держава, н добропорядн покупц вже не повернуть.
Небезпека для "чорних автобзнесменв" поляга у тому, що врешт-решт ДА¶ поверне запис номера двигуна у свдоцтво про рестрацю автомобля або органзу переврку законност придбання такого двигуна.
Псля цього ввезений автомобль почина цлком законно пересуватися по дорогах Украни пд державними номерними знаками купленого непридатного автомобля.
За нормативними документами замну двигуна дозволяться проводити без змн в рестрацйних документах та без подання доказв законност придбання, тому в ДА¶ проводиться тльки рестраця нбито замни офцйно розмитненого кузова.
Двигун же ввозиться "лвим методом". Його оформлення взагал не проводиться або фабрикуються документи про його втрату внаслдок викрадення.
Акцизний збр за кузов теж невеликий. Навть псля пдвищення акцизу 20 листопада 2012 року, вн становить 1,2 тис грн за новий кузов та близько 4 тис грн за вживаний.
Новий же кузов пдпада пд ставку мита 0-1% вд митно вартост кузова - пльгова для промислового складання вдповдно неукомплектованого та укомплектованого або 10% - повна. За сфальсифкованм нвойсом ставиться невелика вартсть кузова, навть 10% мита дозволя недоплачувати до держбюджету значн кошти.
У зв'язку з цим кузов, митне оформлення якого проводиться, заявляться новим. Кузовами, що використовуються, вважаються так, що були встановлен на транспортному засоб або з моменту виготовлення яких минуло бльше року.
Хоча псля набрання чинност згаданим законом розмитнення вживаного кузова обйдеться значно дорожче: замсть 60 дол - значна сума залежно вд вку за повною ставкою ґдиного митного тарифу Украни.
На придбане свдоцтво про рестрацю та державн номерн знаки непридатного авто ввозиться автомобль т ж марки, проводиться офцйне митне оформлення кузова.
Принципово схема рмейком схеми агрегатного ввезення, яка снувала до набуття чинност законом про державну пдтримку автомоблебудування.
1. Агрегатне ввезення.
Чи можна ввезти в Украну легковий автомобль без сплати податкв? Можна. Для цього сну щонайменше тринадцять способв.
Олег Назаренко, для ЕП Ввторок, 29 счня 2013, 10:43
Як уникнути сплати податкв при мпорт авто
Як уникнути сплати податкв при мпорт авто | Економчна правда
Комментариев нет:
Отправить комментарий